FANDOM

Wspomnienia #3
Wiesiek wspomina
Wiesiek wspomina dawne czasy.
Data premiery 12.06.2016
Długość 10:52
Poprzedni Wielki test bezalkoholowy
Następny Wielki test czekoladek z alkoholem
Wspomnienia #3 to dwunasty film z serii Apropo Defacto.

Opis Edytuj

W tym odcinku Wiesiek opowiada kilka historii z jego życia, oczywiście z humorem i na luzie. Na początku wspomina, jak pewnego dnia wracając z zakupów usłyszał wołanie o pomoc. Okazało się, że jakiś mężczyzna bił na ulicy kobietę. Wiesiek postanowił jej pomóc i pobił napastnika. Uratowana kobieta zamiast mu podziękować zaczęła krzyczeć, że zabił jej męża.

Następnie Wiesław opowiada o swoich problemach z językiem rosyjskim w szkole. Pewnego dnia zaczepił go tata jego kolegi, który zaoferował mu pomoc. Po półrocznej nauce Wiesiek stał się klasowym prymusem z rosyjskiego. Nauczycielka jednak się na niego tak bardzo uwzięła, że Wiesław nie wytrzymał i naubliżał jej po rosyjsku. W końcu nasz bohater wylądował na dywaniku u dyrektorki, którą również przeklął po rosyjsku. Okazało się, że dyrektorka również zna ruski, więc Wiesiek miał przechlapane. Wezwano jego matkę, która po wysłuchaniu skarg na syna ochrzaniła obydwie kobiety za czepianie się Wieśka.

Zdruzgotane po wybuchu matki Wiesława dyrektorka i nauczycielka zostawiły dziennik. Wiesiek postanowił skorzystać z okazji i wykradł go ze szkoły. Schował go na cmentarzu i pozmieniał oceny na piątki. Kiedy zbliżał się koniec roku szkolnego okazało się, że jest nowy dziennik. Wiesiek szybko podmienił go na skradziony. Kiedy nauczycielka zauważyła, że oceny są inne, zaczęła podejrzewać o to Wieśka. W końcu Wiesław oddał drugi dziennik, lecz zdążył pozmieniać w nim oceny, dzięki czemu wszyscy zdali do następnej klasy.

Ruska

On do karowu, nie do babu!

Później Wiesiek mówi o tym, jak kiedyś spotkał małego chłopca, który palił papierosa i przeklinał. Kiedy zwrócił mu uwagę, dostał wulgarną odpowiedź, co oznaczało, że ma do czynienia z niezłym degeneratem. Gdy Wiesiek mówił dzieciakowi, że powinien się lepiej zachowywać, pojawiła się nagle matka chłopca, która wydarła się na Wiesława i kazała odczepić się od jej dziecka. Wokół zebrali się gapie, co w połączeniu z krzykiem i przeklinaniem kobiety zniechęciło Wieśka do dalszych prób nawracania.

Następnie opowiada o spotkaniu z dzieciakiem, który pewnego dnia spytał go o zapałki. Ponieważ Wiesiek nie pali, dał chłopcu pieniądze, aby poszedł do sklepu i je sobie kupił. Gdy Wiesiek ujrzał go wracającego z papierosem w ustach, był całkiem zdziwiony. Kiedy zapytał młodzieńca, dlaczego pali, ten odpowiedział mu, że u niego w domu wszyscy to robią. Powiedział to jednak w taki sposób, że Wiesiek go nie zrozumiał.

Wiesław wspomina pewną Rosjankę, którą poznał w czasach, kiedy pracował w zakładzie obuwniczym. Miała ciągłą ochotę na seks, taka ówczesna nimfomanka. Pewnego dnia Wiesiek zaprosił ją oraz swojego kolegę Pietruchę na wódkę. Kiedy zapytał Rosjankę, czy Pietrucha byłby w stanie ją zadowolić, ta odpowiedziała, że jest na to zbyt niski. Wiesiek dał jednak radę namówić ją na seks z kolegą. Po kilku dniach Wiesław znowu spotkał Rosjankę, która tym razem wyraźnie nie czuła się najlepiej. Gdy spytał ją, co się jej stało, odpowiedziała mu, że Pietrucha wbrew pozorom ma tak dużego penisa, że ją wymęczył.

Cytaty Edytuj

  • I po rusku zacząłem jej tam wtykać. Jak szpadel w dupę.
  • Ale się wpierdoliłem. Jak majtki w pizdę.
  • I zaczął ją grzmocić. Jak jej zasadził chyba z pięć metrów, to takie rowy piętami wykopała.

Ciekawostki Edytuj

  • Wiesiek o wielu rzeczach z tych opowieści wspominał już w poprzednich filmach - o handlowaniu odznakami, naubliżaniu nauczycielce po rosyjsku, opierniczeniu dyrektorki i nauczycielki przez jego matkę, kradzieży dziennika i wrzuceniu go do grobowca na cmentarzu, seksie Pietruchy z Rosjanką i jej naśmiewaniu się z małego penisa kolegi.

WideoEdytuj

Apropo Defacto - Wspomnienia 310:52

Apropo Defacto - Wspomnienia 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki