FANDOM

Wielki test zakąsek do piwa
Zakąski.png
Wiechu gotowy do testu.
Data premiery 09.10.2016
Długość 10:36
Poprzedni Wielki test czekoladek z alkoholem
Następny Wielki test whisky

Wielki test zakasek do piwa to czternasty odcinek Apropo Defacto.

Opis Edytuj

Wiesiek żali się na ZUS, że nie chce wypłacać mu renty. Dawid zwraca uwagę na wyryty przez fana na ławce napis Wiesiu, kochamy Cię. Następnie Wiesław otwiera butelkę Dużego Voltu i bierze łyk, aby móc przystąpić do testowania zakąsek.

Po spróbowaniu chipsów Wiesiek opowiada o swoim pradziadku, który, podobnie jak on, lubił od czasu do czasu co nieco spożyć. Następnie wspomina nastolatkę, z którą kiedyś poszedł na piwo i zauważył, że nie miała czym się pochwalić pod względem krągłości.

Następne w kolejce są orzeszki ziemne. Wiesiek postanawia pokazać wspomniany w tym odcinku sposób na otworzenie puszki o posadzkę. Trąc namiętnie puszką o podłoże wysypuje z niej orzeszki, po czym je zbiera i ich próbuje, śmiejąc się przy tym ze swoich braków w uzębieniu.

Po uzupełnieniu szklanki piwem Wiesiek zabiera się za ciasteczka z kminkiem od Browaru Brodacz. Radzi też picie na pusty żołądek, aby lepiej się czuć po spożyciu. Później zadziwia go wyciąg drożdżowy Marmite, który ma bardzo nietypowy smak, przez co zostaje uznany za badziewie i porównany do pewnego innego dziadostwa.

Kolejna zakąska to kiełbasa chorizo. Przy okazji Wiesiek odradza dzielenie się kiełbasą z kolegami, gdyż sam kiedyś przez to nie zjadł ani kawałka przyniesionego ze sobą pęta. Suszona wołowina okazuje się zaś dla Wieśka zbyt twarda i kończy jako żarcie dla kota.

Po przyznaniu miejsc zakąskom Wiesław zaprasza fanów na spotkanie w Warszawie. W Apropo po faktach opowiada dowcip o parze eksperymentującej z prezerwatywami smakowymi. Oddalając się ze swojego siedziska omal nie zapomina o swojej kuli.

Cytaty Edytuj

  • ZUS cudownie uzdrowił, bo... każą mi iść do pracy, a mi się nie za bardzo chce.
  • No, suma sumarum, to nie wygrzmociłem jej, bo... no, bo żem się bał, no.
  • Pij wódkę i śledzie, to ci w życiu nic nie bedzie, no.
  • Jakieś dziwactwo. W kolorze to do marmolady, a w smaku jakiś do... jakbym jadł tawot.
  • Przy kolegach nie warto kiełbasą zakąszać. Opierdolą, ty nawet nie powąchasz.
  • Kot, gdzieś ty zabłądził? Kici ket! Kici ket!

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki