FANDOM

Wielki test ostrych sosów
Test sosu
Smark po spróbowaniu Blair's Sudden Death Sauce.
Data premiery 07.02.2016
Długość 7:01
Poprzedni Orędzie noworoczne
Następny Wielki test nietypowych konserw
Wielki test ostrych sosów jest siódmym odcinkiem Apropo Defacto.

Opis Edytuj

Wiesław postanowił elegancko się ubrać, bo jest chłopak światowy. Ma nadzieję, że tym razem oceni wreszcie jakiś mocny trunek. Jego entuzjazm szybko jednak znika, kiedy okazuje się, że zamiast wódki będzie testował pikantny sos.

Na pierwszy ogień idzie sos wasabi. Wiesiek wspomina, jak kiedyś po zjedzeniu chrzanu miał niemiłe posiedzenie w toalecie. Sos ocenia jako dobry i przyznaje mu pięć punktów.

Drugim sosem jest harissa. Wiesiek stwierdza, że szczypie w język jak spirytus. Daje mu sześć punktów w skali ostrości. Później Wiesław ma okazję po wielu latach spróbować tabasco, któremu przyznaje tylko cztery punkty za dziwny, kwaskowaty posmak.

Następny w kolejce jest sos chili, który okazuje się być najsłabszym i dostaje tylko trzy punkty. W końcu Wiesiek sięga po Blair's Sudden Death Sauce - czystą kapsaicynę. Po zobaczeniu etykiety i czaszki na butelce Wiesław obawia się, że to jakaś trucizna.

Po spróbowaniu sosu Wiesiek szybko przekonuje się, że jest wyjątkowo ostry. Dawid, widząc, jak nasz tester się męczy, daje mu szklankę mleka. Wiesław przyznaje sosowi dziesięć punktów.

Cytaty Edytuj

  • Jak się nie pije, to wątroba gnije.
  • Nie bez podstaw ta trupia czaszka.
  • Pali jak... jak dzika po żołędziach.

WideoEdytuj

Apropo Defacto - Wielki test ostrych sosów07:01

Apropo Defacto - Wielki test ostrych sosów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki