FANDOM

Wielki test jajek
WTJ.jpg
Aż ślinka leci.
Data premiery 27.03.2016
Długość 6:30
Poprzedni Wielki test nietypowych konserw
Następny Test piwa Duży Volt + Alkomaty
Wielki test jajek to dziewiąty odcinek Apropo Defacto.

Opis Edytuj

Wiesław wyraża swoje oburzenie tym, że ktoś próbuje go podrabiać. Następnie mówi, dlaczego warto trzymać w kurniku perliczkę. Później tłumaczy, jak na podstawie liczby obrotów odróżnić jajko surowe od gotowanego.

Jajko przepiórki ocenia jako dobre. Zastanawia się, co było pierwsze: jajko czy kura? Następnie testuje jajo kurze, które uznaje ca bardzo świeże, a także mówi, jak rozpoznać zepsute jajko.

Opowiada o tym, jak kiedyś pił wódkę ze skorupki jajka. Wspomina też spożywanie wódki z migacza od ciągnika. Później przypomina sobie, jak kiedyś kolega próbował go namówić do napicia się z odstojnika paliwa, a także stwierdza, że po piciu z aluminium odbija się sakrameńsko.

Wiesiek próbuje rozgryźć jajko czekoladowe. Rozbija je o stolik, po czym wysypują się z niego małe cukierki. Jedząc je stwierdza, że są dobre i godne polecenia.

Mówi, że święcenie jajek to głupia tradycja. Kiedy ogląda chińskie jajo stuletnie stwierdza, że jest zbuczałe i dziwi się z powodu jego czarnego koloru. Po spróbowaniu szybko idzie wypluć kawałki jajka i mówi, że mu nie smakuje.

Opowiada o gościu, który założył się z kolegą i zjadł garść stonek ziemniaczanych. Na koniec składa widzom życzenia wielkanocne. Radzi też napić się z okazji świąt wódki.

W Apropo po faktach Wiesiek opowiada o tym, jak pewna kobieta uratowała mężczyźnie życie. Facetowi zapalił się spirytus w gardle. Jego wybawicielka bez wahania oddała mocz do jego ust, aby ugasić ogień. Wiesław stwierdza, że po raz pierwszy widział takie niecodzienne zdarzenie.

Cytaty Edytuj

  • Dzięcioł w drzewo pukał, a dziewczę płakało.
  • E, to jest pic na wodę, fotomontaż.
  • Co to za czarne jakieś? Od Murzynki kury, albo jakaś diablica wykluła to, albo co?
  • Siema albo się nie ma.
  • Takich cudów jeszcze nie widziałem, no. Chociaż gołą dupę żem zobaczył.

Ciekawostki Edytuj

  • Film, o którym Wiesiek mówi na początku odcinka to parodia Kopsnij Drina w wykonaniu Szwagra z kanału smiechawaTV w ramach akcji Hoop Coli Można inaczej ([1]).

WideoEdytuj

Apropo Defacto - Wielki test jajek06:30

Apropo Defacto - Wielki test jajek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki