FANDOM

Wielki test czekoladek z alkoholem
WTCzA
Twarz myśliciela.
Data premiery 10.07.2016
Długość 9:15
Poprzedni Wspomnienia #3
Następny Wielki test zakąsek do piwa
Wielki test czekoladek z alkoholem - trzynasty film z serii Apropo Defacto.

Opis Edytuj

Wiesiek tłumaczy się ze swojej utraty wagi, twierdząc, że ostatnio bardzo skąpo jadł i dostał zatwardzenia od nadmiaru czekolady. NaffNaff zdradza mu, że w tym odcinku będzie testował czekoladki, więc może być nieprzyjemnie. Wiesław mówi jednak, że nie straszne mu nic, co zawiera alkohol, a także opowiada o swoich odczuciach po zastąpieniu wódki wodą.

Na pierwszy ogień idą Likwory. Wiesiek przy okazji wspomina, jak pewnego razu widział w Legnicy dwóch Rosjan, którym widok zakonnicy był raczej obcy. Ocenia czekoladki jako smaczne.

Przy okazji dowcipu o zębach Wiesiek opowiada kawał o dwóch zboczeńcach i staruszce. Testuje czekoladki Herz-Kirschen i stwierdza, że byłyby lepsze, gdyby zawierały więcej alkoholu. Następnie pokazuje widzom, jak pije się pod żeberka.

Następna bombonierka w kolejce to Panda Vodka Liqueur. Wiesław mówi, że są dobre, gdyż mają lepszy voltaż. Kiedy Dawid zadaje mu pytanie w ramach dowcipu, Wiesiek przypomina sobie stare powiedzenie, po czym uznaje kawał NaffNaffa za słaby, a także stwierdza, że lepiej by się żartowało przy wódce.

Pod żeberka

Wiesiek pokazuje, jak się pije pod żeberka.

Dawid ku uciesze Wieśka stawia flaszkę wódki, lecz gdy Wiesiek chce ją otworzyć, od razu każe mu ją odłożyć. Gdy Wiesław rozpakowuje ampułki z likierem Anthon Berg, żartuje z małego rozmiaru buteleczki. Ocenia go jako dobry i przyznaje punkty wszystkim czekoladkom: Pandzie - 5, Bergowi i wiesienkom - po 4, zaś Likworom - 3.

Po teście Wiesław przypomina sobie pewną kobietę ze sklepu mięsnego, która lubiła stukać palcami o blat. Mówi też o innej niewieście, która w odpowiedzi na żart z jej beknięcia stwierdziła, że po prostu dużo zjadła. Później Wiesiek odradza mieszanie wódki z winem, gdyż może się to zakończyć niemiłym doświadczeniem żołądkowym.

Chwilę później zjawiają się turyści. Wiesiek i Dawid witają ich i stwierdzają, że nie mogą poczęstować dzieciaków, gdyż czekoladki są z alkohole. Mimo tego Wiesław zaprasza przybyszów na wódkę. Przy zbieraniu fantów Wiesiek prawie kradnie niechcący Dawidowi mikrofon.

W Apropo po faktach NaffNaff zakłada się z Wieśkiem o wódkę w ramach cinnamon challenge. Wiesław bez problemu zjada łyżkę cynamonu, dzięki czemu wygrywa zakład. Flaszka jest jego.

Cytaty Edytuj

  • Jestem Polakiem, to wszystko, co z alkoholem, dla mnie nie jest obce.
  • Ostatnio wątrobie zrobiłem niespodziankę - napiłem się wody.
  • Ksiądz samica, ale z dziurą.
  • Wiesiek: Czuć słodyczą, aż próchnica się robi na protezie. Ja tyle mam zębów, az wsystkie tzy. He, he, he. Nie, to powiedziałem do śmiechu. Dawid: Bo masz cztery.
  • A nie... tak sobie pierdolę palcami po stole, no.

WideoEdytuj

Apropo Defacto - Wielki test czekoladek z alkoholem09:15

Apropo Defacto - Wielki test czekoladek z alkoholem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki