FANDOM

Werner został wspomniany przez Wieśka w filmie Wspomnienia #1 (AD). Był to kolega z pracy Wiesława, robili w tej samej grupie. Z pochodzenia był Niemcem, mówił z charakterystycznym akcentem. Werner był nieznośnym donosicielem. Kiedy tylko przyłapał kogoś pijanego, źle wykonującego pracę lub spóźnionego, od razu szedł na skargę do siwego kierownika. Robił tak prawie dwa lata. Wiesław postanowił odegrać się na znienawidzonym kapusiu.

Dzień po wypłacie Werner zaproponował Wieśkowi libację alkoholową. Dał mu pieniądze i poprosił go o kupno dwóch butelek wina. Wiesiek poszedł do sklepu, jednak kupił sześć win. Werner z początku był zdenerwowany na Wieśka, lecz po chwili mu przeszło i zaczął pić z Wieśkiem wino. W końcu donosiciel upił się i padł na ziemię. Wiesław wpadł na pomysł, w jaki sposób się na nim zemścić.

Wiesław rozpiął nieprzytomnemu Wernerowi spodnie, zdjął je, po czym wypróżnił mu się na kalesony. Szybko założył mu z powrotem spodnie. Werner po przebudzeniu chodził po zakładzie i głośno zastanawiał się, jak mógł się zwalić między spodnie a kalesony. Wiesiek udawał przed nim, że nie wie, jakim cudem do tego doszło. Od tego czasu pracownicy często naśmiewali się z Wernera. Donosiciel groził, że dopadnie tego, który zrobił mu ten fekalny żart.

Kiedy Wiesiek odchodził z zakładu, poszedł jeszcze do Wernera. Spytał go, czy nadal będzie donosił na kolegów, bo prędzej czy później ktoś inny doprowadzi go do porządku. Werner nie wiedział, o co chodziło Wieśkowi. Wreszcie Wiesław powiedział mu prosto w oczy, że to on nawalił mu między spodnie a kalesony. Zaskoczony Werner poczuł się urażony. Wiesiek uświadomił go jednak, że sam postępował źle, donosząc na kolegów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki