FANDOM

NaffNaff
NaffNaff.jpg
Imię i nazwisko Dawid Rycąbel
Data urodzenia 10.10.1985
Pierwszy odcinek Wielki test win

NaffNaff, właściwie Dawid Rycąbel (ur. 10 października 1985) - odkrywca i menager Wiesława Wszywki, youtuber, reżyser amatorskich filmów krótkometrażowych, kamerzysta.

Biografia Edytuj

Kręceniem filmów zainteresował się w 2006 roku. Zdobył popularność na YouTube dzięki współtworzonemu przez niego Zespołowi Filmowemu Sebastian, znanemu głównie z serialu komediowego Pan Prowizorka oraz humorystycznych teledysków i piosenek. Razem ze swoimi kolegami nagrał takie klasyki, jak Każdy ziom zbiera złom, Kiś ogóra, czy Oranżada.

Po jakimś czasie ZF Sebastian rozpadł się, a Dawid postanowił działać na własną rękę. Tworzył głównie parodie innych youtuberów, jak np. AbstrachujeTV, 5 sposobów na..., czy też smiechawaTV. Nagrywał też nowe filmy z serii Pan Prowizorka, a także seriale Zryp to sam oraz Przygody Przydupaska.

W 2015 roku rozpoczął intensywną współpracę z Wieśkiem, czego owocem były programy Kopsnij Drina oraz Apropo Defacto. Założył też oficjalną stronę Wieśka na Faceboku i od tamtego czasu ją prowadzi. Na co dzień pracuje w kinie w Złotoryi, gdzie obsługuje projektor, niekiedy też nagrywa wesela, lecz za tym nie przepada.

W mediach Edytuj

W 2011 roku Dawid wziął udział w konkursie Netii na reklamę telewizyjną. Jego praca przedstawiała wiejskie baby śpiewające piosenkę o usługach telewizyjnych operatora. Film Dawida zajął pierwsze miejsce i był emitowany w telewizji jako oficjalna reklama Netii.

Po sukcesie Wielkiego testu win udzielił kilku wywiadów dla portali AdMonkey, naTemat, Interia, Gazeta.pl oraz Life4Style, głównym tematem rozmów był oczywiście Wiesiek.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwszy film na swoim kanale na YT opublikował w 2006 roku i szybko zdobył w ten sposób popularność, dzięki czemu jest uznawany przez wielu za pierwszego polskiego youtubera.
  • Ze względu na podobieństwo fani z początku dociekali, czy Dawid nie jest przypadkiem synem Wieśka.
  • W sezonie 2010/2011 był piłkarzem drużyny Huragan Proboszczów. Obecnie jest administratorem strony internetowej klubu.

Linki zewnętrzne Edytuj

YouTube / Facebook / Własna strona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki