FANDOM

Do szyba myć.

Wiesław Wszywka o Krysztale

Do szyba myć.png
Kryształ to płyn do mycia szyb na bazie spirytusu, który Wiesiek po raz pierwszy wspomina w Wielkim teście czeskich trunków. Mówi o pewnym mężczyźnie, który poprosił go o kupno butelki Kryształu. Wiesiek zgodził się i nabył mu upragniony płyn. Nieznajomy od razu wypił całą butelkę z gwinta.

Później Wiesław ponownie mówi o Krysztale w filmie Wspomnienia #2 z serii Apropo Defacto. Wieśka jeszcze raz poproszono kiedyś o kupienie płynu, tym razem pięciu butelek. Po nabyciu przez Wieśka Kryształu księgowy poczęstował swojego dobroczyńcę jedną sztuką, po czym sam wypił prawie do dna jedną butelkę. Wiesław stwierdził, że nie ma zamiaru spożywać płynu do mycia szyb, gdyż to nienormalne. Nawet, kiedy mężczyzna dał mu czosnek na zagryzkę nie chciał napić się Kryształu.

Po jakimś czasie natrętny wielbiciel płynu znowu poprosił Wieśka o kupno specyfiku, gdyż sprzedawczyni nie chciała udostępnić mu ukochanego Kryształu. Gdy zażenowany Wiesiek kupował następne pięć butelek, sprzedawczyni wzięła go za kolejnego amatora płynu do mycia szyb, a nasz bohater wstydził się przyznać, że to dla księgowego z jego pracy.

Za trzecim razem mężczyzna razem ze swoją żoną błagał Wiesława o kupienie pięciu butelek Kryształu. Kobieta zaczęła całować Wiesława po dłoni. Wiesiek, widząc, jak bardzo żona księgowego się poniża, zgodził się po raz ostatni zakupić Kryształ.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki