FANDOM

Kopsnij Drina
KD logo
Główna rola Wiesław Wszywka
Produkcja NaffNaff
Data premiery 12.04.2015
Liczba odcinków 11
Link [1]

Kopsnij Drina - internetowy humorystyczny program, kręcony przez Dawida Rycąbla i publikowany na jego kanale na YouTube, prowadzony przez Wiesława Wszywkę.

FormułaEdytuj

Jest to program, w którym Wiesław Wszywka testował wszelkiego rodzaju napoje alkoholowe. Po zdegustowaniu każdego trunku oceniał jego smak i wpływ na samopoczucie. Często omawiał także kolor i zapach napojów. Pod koniec niektórych odcinków ustawiał trunki według ich jakości.

Wiesław podczas kręcenia programu używał wyjątkowo zabawnych słów i wyrażeń, czym zyskał sobie dużą rzeszę fanów. Częste cięcia spowodowane trudnością Wieśka z wysławianiem się dopełniły charakteru materiałów. Wiesiek kilkakrotnie upił się na planie.

HistoriaEdytuj

Po gościnnym występie w tym filmie Wiesław poprosił Dawida o nakręcenie materiału z nim w roli głównej. NaffNaff postanowił stworzyć parodię Tomka Kopyry, youtubera oceniającego smak piw. Pierwsze podejście nie było jednak udane, gdyż Wiesław przed rozpoczęciem zdjęć do filmu upił się. Dawid musiał przełożyć kręcenie. Następnego dnia film został nagrany już z udziałem trzeźwego Wieśka.

Po opublikowaniu w kwietniu 2015 roku Wielkiego testu win widzowie Dawida byli tak rozbawieni postacią Wieśka, że NaffNaff postanowił stworzyć całą serię Kopsnij Drina. Kolejne odcinki cieszyły się równie wielką popularnością, co pierwszy. Wiesiek rozkręcił się na dobre.

W lipcu 2015 roku zakończono produkcję programu z powodów osobistych Wieśka. Fani przyjęli tę wiadomość z dużym bólem. Później opublikowano ostatni, pożegnalny test.

ProdukcjaEdytuj

Program kręcony był na terenie rezerwatu przyrody Ostrzyca Proboszczowicka. Trunki były kupowane przez Dawida za jego własne pieniądze lub przysyłane przez fanów. NaffNaff zajął się też montażem i udźwiękowieniem filmów.

OdcinkiEdytuj

# Tytuł Data premiery na YT Długość Link
1. Wielki test win 12 kwietnia 2015 5:14 [2]
2. Wielki test piw w plastiku 26 kwietnia 2015 4:50 [3]
3. Wielki test wódek i zakąsek 10 maja 2015 5:34 [4]
4. Wielki test szampanów 24 maja 2015 7:08 [5]
5. Wielki test drinków 7 czerwca 2015 4:54 [6]
6. Wielki test czeskich trunków 21 czerwca 2015 5:10 [7]
7. Wielki test piw regionalnych 5 lipca 2015 7:57 [8]
8. Wielki test wódek smakowych 12 lipca 2015 5:36 [9]
9. Wielki test bimbrów 26 lipca 2015 6:09 [10]
10. Wycięte sceny 9 sierpnia 2015 10:22 [11]
11. Wielki test whisky 6 listopada 2016 7:46 [12]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki